tisdag 20 januari 2015

Veckan enligt instagram

Bilder från min instagram: @byemma
Den senaste veckan har jag och Henrik betat av väldigt många punkter på planeringslistan inför bröllopet. Förutom det så har jag intagit en solklar förstaplats i vår träningstävling på kontoret, sett pingvinerna från Madagaskar på bio, läst ut vår bokklubbsbok, blivit beroende av Sons of Anarchy och haft en riktigt bra arbetsvecka. 

Jag har även hunnit med att äta smårätter på Miss voon med min nya kollega. - När jag var tillbaka på kontoret i Göteborg så kom ett uppiggande bud från Innocent som verkligen passade mig som handen i handsken. - Efter att jag blivit lite stressad av ett telefonsamtal så gjorde jag alla pappers- och layoutval på ungefär en timme hos Rum för papper.  - Jag har spelat boule med kunder på trevliga boulebaren. - Jag var varit på Toso inte mindre än två gånger den senaste veckan och när jag summerar veckan så inser jag att det blivit väldigt mycket asiatiskt men det är verkligen inget jag klagar över. - Jag har även hittat det snyggaste träningslinnet som finns hos kedjorna just nu. På Åhlens har jag hittat detta som nu även finns i rosa i min träningsgarderob. Fina träningskläder gör de där tidiga morgonpassen avsevärt mycket enklare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar