torsdag 16 oktober 2014

Regn hos mig

Den krispiga och fantastiska hösten som vi blivit bortskämda med är nu ett minne blått. I Göteborg har det ösregnat sedan tidigt i går morse men det verkar inte vara på väg att avta. En fördel med det är att jag kan använda mina regnboots som jag köpte en dag under sensommaren då jag inte riktigt hade kollat väderprognosen innan jag gick till jobbet. Någon gång mellan möten på eftermiddagen så kände jag att mina mockapumps inte gillade mer vatten. Idag har dessa varit min bästa vän tillsammans med en praktisk regnjacka och jag känner mig väldigt praktisk lagd. Till skillnad från igår när jag utan paraply iklädd ullkappa och skinnboots med lädersula tog mig mellan möten. Man lär sig en läxa nästan varje dag.






1 kommentar:

  1. Vilka fina gummistövlar. Själv bor jag i mina Hunter nu då det regnar jättemycket i Skåne.

    Hoppas att du har en trevlig söndag!

    Sara N

    SvaraRadera