söndag 15 juni 2014

Tjugofyra timmar i hög fart

Ursäkta ett par dagars tystnad från mig. För er som följer mig på instagram så vet ni att jag haft en hel del för mig. De senaste 24 timmarna har jag till exempel varit på ett sagolikt vackert bröllop följt av en hejdundrandes fest med massor av dans. I natt så smet jag in på toaletten för att byta om från klänning och högklackat till mer bekväma reskläder och åkte från festen i Göteborg direkt till Kastrup där jag tog ett flyg till Nice klockan 06.20. 



En och en halv timmes sömn i bilen och en timme på flyget så kände jag mig redo att möta Rivieran. Efter en dag med att installera oss i vårt fina hus, besöka Cannes lions och häng i huset så säger jag nu god natt och gissar på att jag kommer att sova väldigt gott.  
Ska vi ge oss på en vild gissning att bloggen den närmsta tio dagarna kommer att ändra skepnad till en reseblogg? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar