söndag 8 juni 2014

Dagen efter


Jag började dagen med en lång promenad genom ett stilla Göteborg i morgonsolen med Håkan Hellström i lurarna. Igår var det på många sätt en magisk afton. Håkan Hellström på Ullevi var en upplevelse jag aldrig velat missa. Att höra 69 349 personer i publiken sjunga Valborg eller Känn ingen sorg för mig Göteborg  var ögonblick så otroligt starka. Att Håkan Hellström fick slå rekordet på Ullevi och därmed sätta rekordet för hela nordens största arenaspelningar genom tiderna var häftigt att vara med om och Håkan levererade precis det publiken ville och lite till.

Idag njuter jag av en hemmadag innan en vecka som kommer att innebära en hel del resande, väldigt mycket jobb, ett bröllop mellan nära vänner och en resa till solen och värmen.

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag skulle ha velat vara där! Bara att läsa recensionen i DN i morse, gav mig tårar i ögonen!
    /Susanne

    SvaraRadera
  2. Ja, det var en fantastiskt upplevelse. En väldigt vacker kväll på många sätt.

    SvaraRadera