lördag 17 maj 2014

Myntonad

I veckan kom det ett himla fint utskick från Brämhults. De lanserar myntonad och idag testade jag och Henrik den när vi nöjt av eftermiddagssolen på vår balkong. Med massvis av is och en rejäl mängd mynta så blev det en väldigt god och läskande drink. Jag vill gärna ha i så mycket mynta att jag stoppar näsan i den när jag dricker. Älskar nämligen både doften och smaken av mynta.  Efter en dag i solen med alla tappra som sprang Göteborgsvarvet som utsikt så var det just en läskande och alkoholfri drink som jag var sugen på. Henrik har redan funderat på den perfekta drinken där myntonaden agerar huvudingrediens och det resultat får ni se en annan dag. Tävla om massa lemonad genom att lägga upp en bild på instagram när du dricker din lemonad och använd #bramhultslemonad. 




5 kommentarer:

  1. Vad läskande det ser ut! Får jag fråga var de fina drick-jars'en kommer ifrån? :) /Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, Jag vet faktiskt inte då jag fått dem och det står ingen etikett på dem.

      Emma

      Radera
    2. Hej!
      Kolla Lagerhaus :)

      Radera
  2. Svar
    1. Den var faktiskt väldigt fräsch och god

      Radera