tisdag 20 maj 2014

Min bästa tid

Under årets mörka månader är bristen på ljus ett stort problem när det kommer till fotografering. Vid denna tid så älskar jag det överflöd av ljus som råder. När jag kom hem från jobbet följt av gymmet vid halv åtta så badade vårt vardagsrum i ljus och nu är klockan halv tio och det solen lämnade alldeles precis vår balkong. Alla tider på året har sin tjusning men min bästa tid är just nu. Även om maj månad innebär ett fullständigt fulltecknat schema så är detta mina absoluta favoritmånad och jag gör vad jag kan för att njuta av nuet och inte bara titta framåt även om om kalendern skvallrar om himla massa roligheter framöver.

Ljusstaken design with light från Holmegaard som står på skåpet fanns i en av alla välfyllda goodiebags från Bloggforum







3 kommentarer:

  1. Hej Emma.
    Vilken stadsdel bor ni i?
    Hälsningar Susan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Susan, vi bor i Johanneberg.

      Radera
  2. Ett sånt härligt ljusspel!

    SvaraRadera