torsdag 22 maj 2014

Längtan efter hus


Sommaren har onekligen kommit och jag njuter av utomhuslunch och fina kvällar till fullo. Igår efter en dag med möten i Malmö så körde vi ut till mina föräldrar och grillade, umgicks och njöt av denna fina kvällen tills solen försvann. Dagar som igår så blir suget efter hus starkare än i vanliga fall. Både jag och Henrik har väldigt bra koll på varenda objekt som kommer ut på hemnet i de område som vi kan tänka oss att bo men än så länge har inte vårt hus dykt upp. Eller det handlar nog mycket om att jag måste justera min kravspec en del. Vi är förvisso inte särskilt stressade och vi ska inte klaga då vi har en rejäl balkong med sol från lunch och fram till solen går ner. Men att grilla, gå barfota i gräset och att känna friheten i att bara kunna gå ut i trädgården är fördelar som blir allt mer betydelsefulla vid denna tiden på året. 



2 kommentarer:

  1. Komsi komis till Kungsbacka! Kram

    SvaraRadera
  2. Jaaaa. Vad roligt det hade varit!! Typ grannar då?;)

    SvaraRadera