onsdag 9 april 2014

En om dagen


Jag har insett att min, eller rättare sagt vår, kalender är oerhört fulltecknad fram till efter midsommar. Både den som avser jobb och den privata. Samtidigt så går jag omkring och känner mig småkrasslig mest hela tiden så nu kör jag igång en riktig vitaminchock modell större än vanligt. Mitt bästa tips för en fullmatad energidrink är denna bestående av mango, en halv citron, osötad mandelmjölk alt. vatten och ca 1 cm ingefära. För att göra den mer grön ha i en rejäl näve spenat. Mixa och drick. Gärna minst en om dagen för att hålla bacillerna borta. 

1 kommentar:

  1. Absolut en bra idé. Jag brukar ha i ett rått ägg och en halv avocado också, så blir du mätt helt fram till lunch. Smakar inte så mycket extra, men ger fett och proteiner. //Ylva

    SvaraRadera