måndag 17 februari 2014

Vårens väska

I fredags gav Henrik mig en present som stått på min önskelista ett tag. Det var denna väska från Malene Birger som låg i den stora påsen och jag är övertygad om att jag och väskan kommer att ha många fina stunder tillsammans till våren och sommaren. Men just våren känns ju hyfsat avlägsen när jag varit nära att blåsa bort så fort jag gått utanför dörren de senaste dagarna. På tal om Malene Birger så är hennes inredningsmärke Birger1962 som lanserar under våren värt att hålla ögonen på. Har en känsla av att det kan vara värt det. 

Ha en bra start på veckan.



2 kommentarer:

  1. Men herrans vilken fin väska du har fått i present. Nu hoppas vi bara på att våren kommer snabbt så att du kan börja använda den.

    SvaraRadera
  2. Fick också en Grinolas här för någon vecka sen, fast den svarta! Såå fin!

    Kram K

    SvaraRadera