söndag 5 januari 2014

House doctor s/s 2014

Mentalt så ligger jag ett par månader längre fram än vad kalendern visar. Jag vill plocka in våren och klickade hem ljusrosa kuddfodral förra veckan. Jag vill ha ljus och en krispig känsla hemma. Jag brukar faktiskt inte falla för House doctors kollektioner. Absolut så har de alltid en del väldigt fina saker men de brukar väldigt snabbt bli uttjatade. Men inför våren så längtar jag efter ännu fler naturfärgade korgar och de fina korgarna i metall hade hos oss precis som på bilden fått agera förvaring till vårens primörer. Sen har jag en känsla av att min vår kommer att bli ganska randig. Kom på mig själv idag när jag var på stan att sukta efter alla tröjor som är marinblå och vitrandiga. Enligt mig så är housedoctors vårkollektion deras bästa på väldigt lång tid. Eller så är mitt sug efter ljuset ovanligt starkt. 

Nu ska jag bege mig till NKs årliga rea och jag har en känsla av att den där förrean som jag äntligen fått tillgång till kommer att vara ännu mer välbesökt än den som är öppen för alla. 


Bilder från House doctor

1 kommentar:

  1. Taklampan från House Doctor köpte jag på Confident Living nyligen ;) Så Snygg!

    SvaraRadera