fredag 6 december 2013

Grått är flott

Från Iittala 
Medan väldigt gråa moln drar in över Göteborg idag igen så funderar jag över om vi har plats för ännu fler av Iittalas Vitriini hemma hos oss. Vi har en hel del av dem och användningsområdena är många. Till mynt i hallen, smycke på sängbordet eller varför inte ha dem som smörbyttor när man dukar. Jag tycker att de med underdel av kork är väldigt fina och just de rekommenderar jag kanske inte att ha smör i. Det gråa i bilden ovan får mig osökt att tänka på klänningen som jag fyndade på Zetterbergs utförsäljning förra veckan. En utsökt sidenklänning med många användningsområde. 


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Finns Zetterbergs i Gbg? Vart i sådana fall?
    Tack på förhand!
    /Emma

    SvaraRadera
  2. Hej Emma,

    Zetterbergs har butik/showroom på södra larmgatan... dock osäker på öppettiderna så att det är bra att dubbelkolla så att det är folk där...

    SvaraRadera