fredag 29 november 2013

Fredagsbuketten

Med handen på hjärtat så är det nog så att jag inte är något mästare på det där med blommor. Men när jag i går kväll var och köpte blommor så var jag barnvakt samtidigt och att låta de i blomsteraffären binda min bukett var inte riktigt det som den lille krabaten i vagnen tyckte att vi skulle göra just då. Så därför fick jag arrangera min blommor själv. Och det blev ju minst sagt slarvigt, eller charmigt kanske. Jag är dock övertygad om att buketten med Amaryllis, någon variant av Liljor samt Eucalyptusblad kommer att bli väldigt fin när blommor slår ut ordentligt. 

Så nu kickar vi igång denna helgen som bland annat bjuder på finbesök, skaldjursfrossa, spa, middag på ett av mina favoritställe och så avslutar vi helgen i skåne. En helt vanlig helg med andra ord. 




2 kommentarer: