onsdag 11 september 2013

Tapetfrukost

Idag började jag dagen med tapetfrukost för Boråstapeters nya kollektion Poetry på Valentin&Byhrs kontor. Kollektionen går i en färgskala som passar mig ypperligt och Ylva Skarp är en av mösterdesignerserna och hon var även på plats för att lära oss kalligrafera. Eller om jag ska vara ärlig så minglade jag när de som är mer konstnärligt lagda testade på detta hantverk. Av tidigare erfarenhet så vet jag att det brukar vara bäst att jag håller mig ifrån den typen av aktiviteter. Men i goodiebagen så fanns papper och pennor från Rum för papper så jag kan öva här hemma. I goodiebagen så fanns även produkter från Ylva Skarp, Boråstapeter, Lipton, Blomrum, på kanelen och juicekällan. Fler bilder från morgonens frukost hittar ni bland annat här, här här och här













5 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Tack för att du kom, kul att se dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv Hanna. det är alltid så trevligt att träffa er!!!

      Radera
  2. Så trevligt ni verkar ha det! / Frida

    SvaraRadera
  3. Kul o se dig igen Emma! :) Kram

    SvaraRadera