söndag 21 juli 2013

Helgen som gått

En lägesrapport känns på sin plats efter ett par dagars tystnad på bloggen. För er som följer mig på instagram så vet ni ju vad jag har för mig. För er andra kommer här en uppdatering.

- Kommit tillbaka till Göteborg efter ett par dagar i Skåne och Danmark. Det firar vi med skaldjur. Givetvis.
- Varit på landet på fest och givetvis blev det även lite lekar och detta övade vi på kvällen innan.
- Då gick vi även en promenad och fick se en fantastisk solnedgång.
- Morgonen efter började resten av gänget trilla in. Jag tog med tjejerna på en riktig hike bland klippor och sten.
- Igår inledde vi med drinkar och mat på Bar himmel.
- Innan vi såg Robbie Williams på Ullevi.
- Givetvis har jag även varit på gymmet. Idag med Jessica när vi inväntade att solen skulle dyka upp.
- Sambon har åkt på grabbsegling och är borta på min födelsedag. Men presenter har han lämnat!

@byemma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar