onsdag 19 juni 2013

Min bästa morgon



Jag har kommit in i en riktigt skön morgonrutin. Klockan ringer 5.45 och då försöker jag gå upp direkt för att gå ut och gå en morgonpromenad på ca 45-60 minuter. När jag kommer hem så slänger jag ner blandade frukter/grönsaker och mixern och eftersom jag alltid vill ha något som är fruset i så att det blir iskall så får det tina lite medan jag hoppar in i duschen. Efter en läskande frukost som givetvis består av mer än ett glas juice/smoothie så är jag redo att möta dagen och har fått en riktigt bra start. 

Idag bestod min juice av kokosvatten, vattenmelon, ingefära, frusen mango och saften av en halv citron och jag ger den fem nom av fem möjliga. Nom nom nom nom nom. 

Just nu står det en stor spegel vid kortsidan av vårt matbord så jag kom med på bilden själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar