onsdag 29 maj 2013

På min önskelista

Just nu på min önskelista står bland annat handdukar från La mienne, örhängen från Tiffanys och ett ordentligt smyckeskrin från Svenskt tenn. På listan finns även The dots som jag tror kommer att passa ypperligt i vår nya hall och marmorbrickan från Hay som jag tänkte skulle få agera förvaring till oljor och annat som står framme i köket. Med på listan står även vasen Dagg. Jag tror att jag behöver den för att göra min vassamling komplett.

Bilderna är lånade från: Svenssons i lammhult, Tiffanys, Svenskt tenn, olsson och Gerthel och La mienne. Se länkarna ovan. 

2 kommentarer:

  1. Mye fint her :-) Øredobbene og marmorbrikken kunne jeg tenkt meg også! God ferie! Håper du nyter litt når du har ferie og ikke er like streng mot deg selv. Har står power walk på skjema nå :-) Ha n fin ettermiddag!

    SvaraRadera
  2. Den där brickan är fin men rena rama rånet. För det priset kan man få en hel kvadratmeter!

    SvaraRadera