söndag 26 maj 2013

Min helg enligt instagram

Så blev det ett par dagars tystnad här i bloggen. Jag får nog säga att jag har en rad giltiga anledningar. Började med jobb och fest för kunder i Torsdags med ingen mindre än Plura på scen och Linda Sundblad i DJ båset. Direkt efter jobbet i Fredags blev det AW på hotellet följt av middag på Grand Escalier med sambo och goda vänner. I Lördags var det dags för möhippa för Maria och efter sumobrottning och Moulin rougedans var det dags för en trevlig kväll, natt och morgon på en underbar gård utanför Trosa. Vår tur med vädret tog slut vid lunch idag och medan jag och en kompis väntade på att våra pojkvänner skulle komma tillbaka till Stockholm efter en väldigt blöt svensexa så undvek vi regnet genom att besöka Fotografiska. Nu är jag och Henrik hemma i Göteborg igen. En fullspäckad helg med andra ord. Och nu i morgon går vi in i veckan där vårt hem ska vara helt nerpackat och vi åker på semester.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar