tisdag 28 maj 2013

Juicekällan




Ni brukar ju ändå vara ganska duktiga på att ta till er av mina tips. I alla fall på instagram. Här i bloggen är ni fortfarande väldigt tysta men jag har börjat acceptera det. Eller kanske inte acceptera men i varje fall respektera det. Hur som helst. 

Bor ni i Göteborg och inte varit på juicekällan på Kyrkogatan 13 än så är det hög tid att göra det nu. Jag var deras första kund som fyllde ett helt 10-kort med stämplar. Tycker att jag borde få ha en egen juice då. Eller en tavla. Men helst en egen juice. Idag testade fjärde variant och det var en melon dröm som vägde upp till sitt namn. 

Bilder av mig och personalen fick vara med på bild. 


7 kommentarer:

  1. Testar att kommentera här igen :-) Brukar ju bli nåt knas.
    Helt klart värd en egen juice!

    (problemet är verifikationen, den ställer till det!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Titta! Det gick. Men måste du vertifiera dig om du har googlekonto?

      Radera
    2. Ja det kommer upp att jag måste, men det verkar gå genom även om jag inte skriver i rätt (märkte jag vid förra kommentaren).
      Lovar att jag ska försöka fler gånger. Döööö tradet att inte få kommentarer ju ;-)

      Radera
  2. Åh jag kanske skall testa till helgen. Vill gärna testa en grön smoothie. Har läst så mycket om att det skall vara bra men aldrig riktigt tagit mig för det att göra hemma, kanske en puff i rätt riktning :-)

    MVH
    Christine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det!!!

      Jag gör en del gröna smoothies och framförallt försöker jag göra mina smoothies grönare genom att nästan alltid använda bladspenat och avocado i.

      Emma

      Radera
  3. Ska prova nästa gång jag är i gbg! :)

    SvaraRadera
  4. Definitivt en egen Juice, By Emma liksom!

    SvaraRadera