tisdag 21 maj 2013

HM home


Jag har köpt en del från HM homes sortiment och måste säga att jag tycker att kvaliteten är förhållandevis bra till priset. Har bland annat deras satinlakan och de gillar jag väldigt mycket trots att jag är minst sagt kräsen gällande kvalitet på textil då jag är uppväxt i en familj där tyger varit centralt. Har även köpt en del av deras handdukar som främst får följa med till gymmet men de är fina och prisvärda. Dessa randiga här ovan ska klickas hem liksom påslakansetet i vitt linne. 


2 kommentarer:

  1. Har aldrig testat att beställa från HM Home, men tycker att mycket ser väldigt fint ut :) Kanske vågar nu!?

    SvaraRadera
  2. Ja de har verkligen mycket fint och jag är absolut nöjd med deras kvalitet. Har handdukar, badrumsmatta, ljuslyktor och lite smått och gott ;)

    SvaraRadera