söndag 12 maj 2013

Fest, frukost och en stundande flytt


Igår firade vi goda vänner som fyllt år. Hemmafest med quiz följt av utgång på Yaki-da. Vi avrundade kvällen med en väldigt sen middag vid halv två tiden då Yaki-da´s restaurang håller köpet öppet till stängning. Ytterst trevligt att man kan beställa in en löjrom, steak frites, lammlägg eller chili innan man avrundar kvällen.  Trots att vi inte var hemma förrän 3.30 är jag pigg idag och har börjat flyttpacka så smått. Vi flyttar ju om knappt en månad och innan dess så ska vi på semester och har ett digert schema i övrigt. Så jag tänkte vara ute i god tid. 

Ovan ser ni en optimal frukost efter en sen kväll. Jag drack förvisso ytterst lite men man behöver ändå starta dagen på bästa sätt. Sambon adderade pannkakor och bacon men det hoppade jag över. 

Bild från min instagram @byemma

1 kommentar:

  1. Du är så jäkla snygg! Och jag menar inte bara nu, med all träning och fräsch mat, nej du har alltid (så länge jag läst) imponerat med fina outfits och härlig utstrålning. Lite söndagspepp från mig till dig! Kram!

    SvaraRadera