torsdag 21 mars 2013

Vilken vecka!


Men vilken bloggtystnad det blev denna veckan. Började veckan i Malmö där det jobbades och minglades. I Tisdags blev det mötesrace med efterföljande mingel i Göteborg. I Onsdags begav jag mig till Stockholm där det förutom jobb bjöds på matlagning på F12. En helt förträfflig kväll där vi under superb ledning lagade en väldigt trevlig femrätters och fick med oss mycket tips hem. Torsdagen har bland annat bjudit på en bättre lunch på Berns asiatiska. Anledningen till att jag inte somnat stående denna veckan är att den drycken jag konsumerat mest är vatten med väldigt mycket citron och att jag lyckats klämma in en del träning i mitt på gränsen till bisarra schema. 

Fler bilder från gårdagens matlagning kommer så fort jag tömt min kamera på bilder. Det kräver dock att jag reser mig från soffan och det känns just nu väldigt, väldigt svårt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar