måndag 11 mars 2013

& orther stories

Samtliga bilder är lånade från & other stories

Igår kväll ägnade jag mig åt att gå i genom stora delar av & other stories sortiment. Jag blev faktiskt lite förvånad över att webbshopen var öppen då jag hört väldigt lite om HMs nya varumärke i medier och bloggar. Men det kan vara jag som haft lite fullt upp på sistone. Hur som helst gillar jag mycket av det jag ser. Man har satsat på bra material och detta märks främst bland skor och väskor. Sen gillar jag webbshopen som känns som någons tumblr.

8 kommentarer:

  1. Åh vilka fina saker! Skulle inte säga nej till klackarna!

    SvaraRadera
  2. Mmm... Visst är det. Det finns väldigt mycket jag gillar...

    SvaraRadera
  3. Åh, så du har också hittat dit. . . ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa! Men visst känns det som om det varit rätt tyst om att de öppnat? Eller?

      Radera
  4. Väldigt tyst! För jag har helt missat det. Verkligen helt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är det inte bara jag som missat det?!?! Men är det inte konstigt att det varit så himla tyst?

      Radera