onsdag 27 mars 2013

Mitt eget påskägg

Eftersom jag inte äter godis så tycker jag att jag borde få något annat i mitt påskägg. Dock tror jag att jag får köpa mitt påskägg själv eftersom jag önskade att min sambo skulle klä ut sig till påskhare och göra en skattjakt till mig. Så hans intresse för det här med påskägg sjönk nog lite där. Med all rätt.

Denna krukan från svenskt tenn med tillhörande fat är ju ett alternativ. Eller en parfym från Byredo men jag tror inte att de säljs i Göteborg. Eller? Sen hittade jag ju dessa fantastiska vaser på Olsson och Gerthels hemsida men det är ju då i Malmö. Men vi är ju i Malmö på Lördag så det skulle kunna vara en idé. En ganska bra idé faktiskt. Vissa av vaserna är ju till och med äggformade så de passar helt ypperligt som påskägg till mig själv.

Bild lånad från Olsson och Gerthel

3 kommentarer:

  1. Jag vill bara tipsa dig om Byredos parfymer säljs på NK i Göteborg :-)

    SvaraRadera
  2. Vad dum jag är. Det borde jag ju veta! det skulle kanske vara en bra påskpresent till mig själv. och för att jag är så duktig med min träning!;)

    SvaraRadera
  3. Jag tror också att Byredos parfymer säljs på NK. Jag har köpt mina Svensk Tenn krukor på Tinnas i Göteborg. Testa och din färg finns där.

    SvaraRadera