torsdag 7 mars 2013

Bloggmingel




Kvällen har jag tillbringat med ett stort gäng inspirerande, bloggande kvinnor (och en man) på Fridas kontor. Boråstapeter och Eco har presenterat sina nya kollektioner och vi har minglat, ätit och umgåtts. Temat var onekligen vår. Både i form av dekorationer och mat och nu vill jag göra vimplar och gruppera färgglada blommor som dekorativa stilleben. Mer om detta i morgon för nu måste jag gå och lägga mig. Klockan ringer 05.00 i morgon för avfärd mot huvudstaden. 

Ett stort tack alla inblandade för en väldigt trevlig kväll. 


4 kommentarer:

  1. Tack för igår. Alltid lika kul att ses. Och snart ska vi få till den där lunchen tycker jag. Ha en fin helg! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv Frida! Visst är det! Ska svara på ditt mail om lunch typ nu! Men det ser bra ut!;))

      ha en mysig kväll! kram

      Radera
  2. Hej Emma. Tack för en lyckad kväll och mycket roligt sällskap vid bordet Du kommer vara tjejen med de roliga mobilfodralet för mig. Fin blogg du har.

    Hälsningar Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej karin! Tack själv! Hoppas att vi ses igen! O det är alltid kul att bli ihågkommen för något!;)

      kram!

      Radera