tisdag 22 januari 2013

SkönhetsFabriken


Idag hade jag bokat in lite omvårdnad och kärlek av mina ögonbryn. När jag bodde i Malmö gick jag kontinuerligt till Elena på Blissiz men sedan jag flyttade till Göteborg så har det inte blivit av. Eftersom jag gillar skönhetsfabrikens logotype och att det ser så himla trevligt ut där gjorde att jag bokade in mig där. Det var en väldigt bra idé. Strålande service med dricka medan jag väntade och perfekt omhändertagande. Nästa tid är redan bokad och då checkar jag nog in på deras dagspa också. 

Har även lärt mig att hur mycket jag än försöker kommer jag aldrig gilla kokosvatten. Och då gillar jag allt annat med kokos. Men kokosvatten. Usch. 

Jag har också börjat se Girls. Jag vet att jag väldigt sen men ikväll har jag sett sju avsnitt. Ibland är det rätt mysigt med en träningsfri dag utan att vara på vift. 

Skönhetsfabriken ligger på Clarion Post hotell.

2 kommentarer:

  1. Håller med om kokosvatten, yuck!
    Såg att Gilda ligger här i stan med billiga behandlingar - testat? Annars är jag trogen Ego i Lund som vaxar mig samt fixar brynen. Sedan finns Ellis i Lund som gör grymma ansiktsbehandlingar. Jag skulle för övrigt gärna testa någon behandling som fick upp glansen och fukten i fejjan. Hm, har du några idéer?

    SvaraRadera
  2. Jag är inte så förtjust i ansiktsbehandlingar. Faktiskt. Blir för uttråkad av det så jag har inga bra tips. Ställ frågan i peppgruppen. Tror att där finns en del som kan sånt där!;)

    SvaraRadera