måndag 19 november 2012

Välkommen nya vecka

Bild pinterest

Idag går vi in i vecka 47 och nu går tiden fort framåt. Väldigt fort. Denna veckan är som vanligt fylld av jobb och möten. Stockholm Onsdag-Torsdag och ett jobbrelaterat mingel på Torsdag. I övrigt så är det träning som gäller. Cyckling pulse idag, NTC i morgon och spinning/core på Fredag. Sen får det bli ett pass i gymmet någon gång under helgen. Jag har även försökt börja äta ordentligt frukost eftersom två koppar kaffe inte räknas som frukost har jag förstått. Idag blev det havregrynsgröt med kanel, nötter och jordgubbar. Jag önskar att jag kunde säga att det var gott men det är ju gröt. 

Nu kör vi!

1 kommentar:

  1. Jag verkligen avskyr all gröt. Utom risgrynsgröt med kanel för det är gott!

    Kram Mrs G

    SvaraRadera