lördag 24 november 2012

En välbehövlig helg

En ytterst välbehövlig helg. Inga planer. Inga måsten.  Efter en snabbvisit på en fest på en advokatbyrå ikväll så åkte vi hem och slappade framför TV och gick och la oss tidigt. Idag började jag dagen med träning. Kan inte förstå hur Sats inte kan öppna vissa av sina gym förrän klockan 10 på Lördagar. Tror de att vi är morgontrötta eller? Kom hem och då hade sambon gjort frukost och sen har jag städat och tvättat hela dagen. För en gång skull så blev vår middag riktigt misslyckad. Vet inte hur vi lyckades få högrevet som stod i ugnen i 3 1/2 timme bli segt som gummi. Därför får ni heller ingen bild på vår mat även om maten faktiskt ser god ut på bild. Det är ju inte rättvist direkt. 


2 kommentarer:

  1. I lördags tränade jag kl 10.45 på Sats och förundrades över hur tidigt alla verkade gå upp för att träna.... Inte morgonpigg alltså. :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha. Ja, det är tur att vi är olika. Har jag gått och lagt mig i rimlig tid, dvs innan 2 typ så vaknar jag väldigt sällan efter 8.30. Då ska jag har druckit väldigt mycket vin dagen innan. ;)

    SvaraRadera