tisdag 9 oktober 2012

Vi går mot ljusare tider...

Eller vi behöver rättare sagt plocka in mer ljus hemma nu när mörkret utanför börjar kännas allt mer påtagligt. Och lampor är något som inte riktigt har varit prioriterat hemma hos oss. För tillfället eldas det enormt mycket värmeljus och doftljus. Igår fick jag mina nya väldigt fina mässingsljusstakar som kommer att bli en riktig favorit i höst. Ni ska få se dem. Superfina. 
Dock behöver vi mer lampor hemma, bland annat en lampa så att man kan sitta i soffan och läsa. Just nu tror jag att det blir denna från ikea. Jag tycker inte att ikea brukar vara så duktiga på belysning men denna är riktigt fin. Och ett riktigt budgetfynd. 

Bild Ikea livet hemma. 



4 kommentarer:

  1. vad fin den är! Är den ny på ikea?

    / Frida

    SvaraRadera
  2. hej Frida,

    jag tror att den är väldigt ny i sortimentet. Hoppas på att den är lika fin i verkligheten!

    / Emma

    SvaraRadera
  3. Åh, lampan Hektar är så himla fin, den vill jag också ha!

    SvaraRadera
  4. Ja visst är den. Har du sett den i verkligheten?

    / Emma

    SvaraRadera