måndag 8 oktober 2012

Tänk vad lite frisk luft kan göra

Idag har jag haft en riktig sitta-och-stirra-in-i-skärmen-dag. Så när jag jag skulle gå och köpa lite extra grönsaker till min lunch så tog jag en lite längre runda runt kvarteren där mitt kontor ligger. En uppfriskande promenad på en kvart men så välbehövligt för att rensa huvudet. Och så mycket enklare att sitta framför datorn resten av eftermiddagen sen. Och ännu en strålande dag har Göteborg bjudit på. Min sedvanliga promenad till kontoret i morse var magiskt fin. Folktomt och soligt längs avenyn. En riktigt krispig höstmorgon med grym musik i hörlurarna. Nu är det dags att sätta igång med kvällens middag då mina föräldrar kommer på besök. Soppa står på menyn. Vilken sort får ni se senare...




Bild 1&2 Min instagram, resten med min kamera.




2 kommentarer:

  1. Fina höstbilder, hösten är inte dum alls. Mysigt med familjebesök! Spännande med nytt jobb och ny stad, hoppas att du trivs. Roligt att du tittade in på bloggen. Jag hade tappat bort din bloggadress men nu har jag koll på dig igen :) Ha en fortsatt härlig höst! Kram Erika

    SvaraRadera
  2. Hej Erika, Ja, det var ett tag sedan jag läste er blogg. Eller rättare sagt, jag läser den med jämna mellanrum men har varit dålig på att kommentera. Ert bröllop såg helt fantastiskt ut! Göteborg levererar. Och det börjar kännas som hemma! O Jobbet är bra. Svårt att inte trivas när man jobbar på sveriges bästa site!;) Hur går det själv? När börjar du jobba igen?

    Kram! Emma

    SvaraRadera