måndag 29 oktober 2012

När regnet öser ner

Regnet har verkligen öst ner hela dagen. Nu sitter jag under en filt på soffan och fryser och letar soffbord på nätet. De tre satsborden vi har nu är verkligen bara provisoriskt men det soffbordet jag vill ha finns inte. Så nu börjar det bli dags att kontakta en smed och ett företag som säljer marmor. För det är ett smäckert marmorbord jag vill ha. 


Annars så trängs böcker och tidningar med doftljus från Voluspa, ljuslyktor och ljusstakar från Iittala och en loppisfyndad vas med ett löv från gårdagens promenad på borden. Ett annat tips för dagen får bli det oerhört snygga magasinet Fine Decor som ni kan klicka på nedan för att läsa. Att en av mina favoritbloggar Stina Auer är moderedaktör gör inte saken sämre. 




2 kommentarer:

  1. Jag tycker att borden är fina. / Anna

    SvaraRadera
  2. Jag gillar att det blir olika nivåer men dels är de opraktiska och sen har jag lite svårt för så blanksvart. Men tack!
    Bor du i Göteborg kan du få dem så fort vi hittat det bordet vi vill ha

    SvaraRadera