onsdag 17 oktober 2012

Jag ska bara...

Först ska jag packa, få undan lite mail och plocka undan här hemma. Sen i morgonbitti ska jag ner till Malmö och jobba. I morgon kväll ska jag träffa kära vänner som det var helt för längesen jag såg. På Fredag börjar jag dagen väldigt tidigt med att Madde går upp lite extra tidigt för att ge mina naglar kärlek, sen ska det jobbas, sen  blir det familjemiddag. Lördag fixa håret. Sen Göteborg. Nästa vecka Stockholm. Sen uppbokade helger flera veckor framöver. Men sen så. Då ska jag bjuda in folk på en middag och inför den ska jag göra pompoms. Det har jag förvisso sagt i minst ett år att jag ska göra pompoms. Jag har fortfarande inte gjort det. Jag ska ju bara...


Bilden ovan har jag hittat på urfina sidan Lovelylife som Johanna och Amelia har startat. Har ni inte sett den så gå in och titta. Och vill läsa en rolig artikel om att vi svenskar är ganska lika varandra så kan ni läsa denna om min arbetsplats.

9 kommentarer:

  1. Det är lätt och roligt att göra!
    Tack för en bra blogg! / Anna

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du gillar min blogg!

    Det är säkert lätt för ngn som inte har tummen mitt i handen som jag har!;)

    SvaraRadera
  3. Så fint! Jag måste testa det någon gång! Pompoms är så söta!

    SvaraRadera
  4. Så fint! Jag måste testa det någon gång! Pompoms är så söta!
    Jag hittade hit via blogglistan på Kråks stuga. Alltid roligt med nya trevliga bloggar! Gillar verkligen vad jag ser här!

    Kramen!

    SvaraRadera
  5. hej Anna och välkommen hit! Vad roligt att du gillar det du ser! Hoppas att du fortsätter att göra det.
    Ja, pompoms är så söta. det är bara det att mitt tålamod är typ obefintligt! Tyvärr!

    /Emma

    SvaraRadera
  6. Låter som en härlig helg :) haha känner igen mig i detta, har köpt tyg som ska bli gardiner för två år sen men inget har hänt, varför? Det är för pilligt...

    SvaraRadera
  7. Wow vilken inspiration! Bra blogg!

    SvaraRadera
  8. Ida: Vad skönt att jag inte är ensam!

    Johanna: visst är det så fint! O tack!

    SvaraRadera
  9. Det ÄR så fint med pompoms, och ja, faktiskt väldigt lätt att göra :-)

    SvaraRadera