fredag 5 oktober 2012

En sån dag

Bilden kommer från fantastiska kinfolk magazine.

Ibland får man klaga och idag är en sån dag som jag får göra det. Vaknade klockan 04.00 även om min väckarklocka inte skulle ringa förrän 05.00. Åkte med en taxichafför till flygplatsen som inte riktigt delade min syn på att tiga är guld vid den tiden på dygnet. Hade förvisso en trevlig, men hektisk dag med mina kollegor innan jag fick halvspringa till Centralen för att ta tåget tillbaka till Göteborg. Som givetvis var sent. Nästan en timme. Och så möttes jag av ösregn. O så äter jag penicillin så jag kan inte ta ett par glas rött. Tur att jag har världens bästa sambo som förstår att jag är trött och vill ligga på soffan hela kvällen och titta på X-factor. I mjukiskläder. Och troligtvis ställa in alla aktiviteter för helgen. På sin höjd ta en promenad och titta på alla vackra färger som hösten har att erbjuda. 

Jo. Det är en sån dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar