onsdag 3 oktober 2012

Dagens hemnetspaning

Eller det här hemmet hittade jag faktiskt via tant Johanna men det får kvala in under hemnetspaning ändå. Detta hemmet är så unikt, originellt och stilsäkert. Det skiljer sig kraftigt gentemot likvärdiga objekt i samma prisklass och stil. Detta är inget hem som jag skulle kunna bo i. För mycket mönster och prylar och för lite harmoni och symmetri. Däremot önskar jag att jag skulle kunna tänka mig att leva livet lite mer utanför boxen. Att blanda färger, mönster och stilar mera. Det skapar ju onekligen en oerhört stilsäker balans ändå. Att det bor två kreativa själar här råder det inga tvivel om detta är ett hem så får mig att vilja släppa loss lite mer när det kommer till inredning. Se alla bilderna HÄR. Och missa inte bilderna på badrummet som de återställt till orginalskick.





2 kommentarer:

  1. Ja det var ett väldigt speciellt och personligt hem!

    Kram Mrs G

    SvaraRadera
  2. Mmm.. mkt. inget jag skulle bo i. Men jag önskar att jag hade lite mer av detta i mig...

    SvaraRadera