onsdag 17 oktober 2012

Blå toner

1. Vaser Bukowskis 2. Tvål Artilleriet 3. Skrivböcker Bookbinders 4. Kudde My Tivoli 5.Marmorplatta Artilleriet 5. Pläd Åhlens 6. Kudde Moltazdesign

Kollage: By Emma

Just nu är jag inne i en blå period. För någon vecka sedan var det en orange period. Men nu är det iallafall blått som blir accentfärgen i vårt vardagsrum. Den största anledning till det är att min sambo har fantastiska antika vaser som går i blått och vitt och de känns som en bra grund att utgå ifrån.

1 kommentar:

  1. Haha, jag är likadan. Man snöar in på olika färger i olika perioder. Jag tycker ofta att det följer årstiderna eller hur man mår.
    Orange är ju min stora favoritfärg i små mängder och marinblått klär jag mig i jämt men jag har faktiskt inte en enda blå "sak" i min inredning. Konstigt värre.

    SvaraRadera