tisdag 4 september 2012

Värt att köa för

Det är inte ofta som jag faller för alla de designsammarbete som kedjorna gör. Det enda av HMs jag verkligen köat för är Stella Macartney för rätt många år sedan. Kombinationen av att köpa designplagg till sämre kvalitet och det faktum att jag verkligen ogillar att köa har gjort att jag skippat dessa hypade samarbete. Dock kommer jag att köa när Lindex släpper sin Missoni kollektion. Det är egentligen ganska konstigt att jag som inte är så förtjust i mönster fallit för Missonis ränder. Eller kanske är det inte så konstigt då jag behöver lite mönster i min symmetriskt enfärgade tillvaro.


2 kommentarer:

  1. Då kan vi köa tillsammans! Och blir man av någon anledning inte nöjd med eventuella köp kan man kanske sy om dem till kuddfodral... Funkar ju alltid!

    SvaraRadera
  2. Precis! Eller ha koftan som filt. Jag är ju något kär i min pläd!

    SvaraRadera