fredag 14 september 2012

Tid för avkoppling och middag


När vi kom hem gjorde min sambo en grym lasange. När vi lyssnade på Lotta Lundgrens sommarprogram så sa hon att en lasange är ett bevis på kärlek. Och det känns ju väldigt fint att vara älskad.  Som nu står för att svalna innan resterna åker in i frysen för perfekta matlådor som jag ska ha när jag börjar ha med mig mat till kontoret ibland. Lite crustader till förrätt och nu efterlängtade väldigt lugna timmar på soffan. Lugna Fredagar behövs verkligen efter hektiska veckor som denna. En kväll för reflektion och kvalitetstid med sambon. 

I morgon kommer min fina vän Ulrika till Göteborg. Tjejmys, shopping, vin och skratt står på schemat. 
Ett väldigt, väldigt efterlängtat besök. 



2 kommentarer:

  1. Vilket fint fat. Var kommer det ifrån?

    / Anna

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Anna, fatet är ett riktigt loppisfynd. Köpt på Eriks hjälpen för typ 50 kr.

    SvaraRadera