tisdag 25 september 2012

Missoni för Lindex


Den hysteri som kedjornas designsamarbete skapar brukar göra att jag håller mig ifrån dessa släppen. Idag var det dock annorlunda.  Jag är väldigt förtjust i Missoni och då främst deras fantastiska home linje. Så klockan åtta så shoppade jag med väldigt många andra kvinnor och jag får erkänna att jag nog gick lite över styr. Två påsar senare och väldigt många zickzackplagg rikare så kände jag mig väldigt nöjd. Lyfter hatten för Lindex som de senaste åren fått ett ordentligt uppsving och denna kollektionen träffar så bra. Inte bara för att den ligger i tiden utan för att den passar så många. unga som gamla. 

Vad som finns i mina påsar får ni se sen. Om ni inte redan sett det på instagram förstås. Men bättre bilder kommer. 

  Update: här kommer en länk till ett blogginlägg som passar sig väldigt bra en dag som denna. Från en av mina favoritbutiker, Olsson och Gerthel i Malmö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar