tisdag 18 september 2012

Ett trevligt välkomnande


Förra veckan när jag var och gjorde mina sedvanliga blomsterinköp i mitt hål-i-väggen-blomstermecka så skulle jag som vanligt ta en bunte vita höga blommor till den blå och vita kinavasen i hallen. Dock fick den trevliga kvinnan som har butiken mig att testa dessa liljorna som inte är så vanliga och så här vackra är de nu när de blommar. Väldigt trevligt att komma innanför dörren när de står där på golvet. Dock tycker inte min sambo att placeringen är lika bra som jag tycker. 


2 kommentarer:

  1. The photos are so beautiful, and I loooove these flowers! The color, just great - although it reminds me rather of spring than the upcoming autumn ;-)

    xxx Anita

    SvaraRadera
  2. Thank you Anita. Flowers are amazing!

    Have a nice evening.

    Emma

    SvaraRadera