onsdag 26 september 2012

Ett dygn att längta till


Jag får många frågor av folk jag träffar gällande hur det känns att ha flyttat till en ny stad. Mitt svar på den frågan är alltid bra. För det känns jättebra. Det jag givetvis saknar är människorna i mitt kära Malmö. Familj och mina älskade vänner. Fast å andra sidan sidan så får man hitta kvalitetstillfälle att ses istället. Nyss bokade jag och min älskade Jennie en spavistelse på Varberg Asia spa första helgen i November. Kvalitetstid och ett avbrott i vardagen. Ett dygn med tid för alla de samtal och skratten som inte ryms annars. Fantastiskt för både kropp och själ. 

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt! Var där i början av semestern och det var underbart. Fantastiskt ställe och god mat. Hoppas att ni får det underbart
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ska verkligen bli superhärligt. Har hört så mycket gott om det. Dessvärre har jag varit besviken på många spa jag varit på då det är för mycket finlandsfärja. ;) Detta ser jag riktigt mycket fram emot.

    SvaraRadera