tisdag 28 augusti 2012

Var sak har sin tid


Regnet öser ner och jag tänder ljus. Läser en tidning och tittar på polarpriset. Njuter av en lugn kväll innan jag beger mig mot Stockholm tidigt i morgonbitti för att komma hem på Lördag eftermiddag. Jobb, konferens och umgås med mina härliga kollegor står på schemat. Trots att regnet öser ner så tycker jag om denna tiden. En nystart på många sätt och tid att flytta inomhus igen. Byter ut uteserveringar mot hemmamiddagar. Visst har alla årstider sin charm?

2 kommentarer:

  1. Det har det absolut! Jag känner mig bara lite osynkad vilket nog har att göra med att jag jobbat en del i sommar men jag kommer snart in i det och har en höstweekend i Europa att se fram emot iaf.

    SvaraRadera
  2. Jo, det förstår jag. Jag som har haft mega semester känner lite annorlunda. Supertaggad för hösten! Vart går resan?
    / Emma

    SvaraRadera