onsdag 1 augusti 2012

Redo

Bild Ikea livet hemma

I år har jag haft en väldigt lång semester. Från att jag brukar ha tre, max fyra veckor semester så har jag i år än så länge haft fem veckor och har 10 dagar kvar. Jag börjar känna mig klar nu. Den senaste veckan har jag investerat i delar av en ny höstgarderob, börjat sukta efter grytor till middag och börjat känna ett oerhört sug efter att organisera livet och hemmet. Det är konstigt. Så fort det står Augusti i kalendern så börjar jag sikta in mig mot hösten. Även mina klädval ser annorlunda ut. Mer dressat och en mörkare färgskala även om solen fortfarande skiner. 

Struktur, rutiner och att börja jobba känns väldigt välkommet. Nytt jobb, ny stad och till stora delar nytt liv. Hösten 2012, jag ser fram emot att lära känna dig. Jag känner på mig att vi kommer att komma helt förträffligt bra överens. 


2 kommentarer:

  1. Halkade in här och vilken underbar blogg du har!!
    Jättemysigt och så fina bilder! Kommer säkert tillbaks.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Hej och välkommen! Tack så mycket. Hoppas att du kommer att fortsätta hitta saker som du gillar här.
    Ha en fin dag!

    // Emma

    SvaraRadera