fredag 3 augusti 2012

Mellanvecka

Den där Guide Michelin från 1934 måste jag verkligen lämna in så att den blir lagad

Denna veckan är verkligen en riktig mellanvecka. Sommarvädret lyser med sin frånvaro. Jag börjar bli väldigt redo för jobb och rutiner och känner mig väldigt klar med semester för just nu. Jag surfar höstkläder och organiserar mig. Beställer nytt gymkort och listar höstens inredningsprojekt. Jag shoppar höstkläder som går i färgskalan vinrött, marinblått och svart och börjar sakna att gå i dressade kavajer. Jag börjar bli sugen på mustiga grytor, rödvin och mysiga middagar. 

Samtidigt så har jag en semestervecka kvar och då ska sommarkänslan komma tillbaka. Köpenhamn och skärgården. Festligheter och rosévin. Fotboll och sena kvällar. Sen känner jag mig nog färdig. Och så redo för höstens utmaningar. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar