lördag 28 juli 2012

familjen


Igår kom min älskade vän Louise och hennes Simon på besök. Efter en härlig dag på solvarma klippor i en riktig idyll så blev det middag på stan. Familjens härliga uteservering och att det var nära hem gjorde att valet föll på detta ställe. Jag har varit på familjen en gång tidigare och var inte jätteimponerad då. Igår valde jag bort deras meny och började med sommarkantareller med friterat märgben bland annat. Jag fortsatte sedan med en av deras mellanrätter som var en råbiff med löjromskräm. Jag är fortfarande inte imponerad. Fast på något sätt så blir helhetsupplevelsen bra då miljön och då främst uteserveringen är så bra. Services som är ganska förvirrad blir stundtals lite väl förvirrad med vägs upp för att den är hjärtlig. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar