söndag 22 juli 2012

En helg i Juli

En riktig kalashelg har det varit. I Fredags firade jag och Henrik min födelsedag lite sådär i förväg. Middag på Hello Monkey på Linnégatan stod på schemat. Asiatisk mat som kändes modern och rolig. Fast sen tycker jag i och för sig att det mesta blir roligare när det serveras på trevåningsfat. Visst blir det? Efter det blev det drinkar på Lounge(s) med goda vänner. 





Igår var det födelsedagsfest på landet. Innan dess hann jag dock med att åka Paddan med vänner som är uppe från Malmö. Turist javisst. Jag lärde mig tex. att svenskar är 27 kilo bananer per person och år. Efter jag lärt mig massa nya saker om min nya hemstad så var det festligheter. En sån fest som inte tar slut förrän solen strålar ute. Dock försökte jag somna ett par timmar men de som ännu dansade ville ha väldigt hög musik. Därför har det blivit en väldigt slö dag i parken idag. Tre sovande tjejer på vars en filt. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar