måndag 19 mars 2012

En helt vanlig Måndag

Bild från Pinterest

Oerhört tidig morgon för att ta tåget från Göteborg till Malmö. En dag på kontoret där släcka bränder känns som en lämplig beskrivning. En ansiktsbehandling som visst inte alls var idag och eftersom jag var lite stressad dit och inte varit hemma så kom jag med alla saker som jag haft med mig sen i helgen. Ungefär så kan jag beskriva denna dagen. Muntrade upp mig själv med ett fång härliga rosor på vägen hem och nu ligger jag på soffan och svarar på mail och dricker te. En helt vanlig Måndag med andra ord.

I morgon står klockan på 06.00 för då startar mina morgonpromenader för säsongen igen. Nu finns det inga ursäkter.  

4 kommentarer:

  1. Härligt med morgonpromenader! Njut av dem, jag önskar jag hann, men går redan upp 05:10 utan promenad så det blir inget med det :-)

    SvaraRadera
  2. Heja heja dig fina Emma! Jag promenerar på och försöker jogga lätt, det är härligt och beroendeframkallande när man väl kommer igång.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ina: Jag njuter faktiskt av dem. Trots att jag hatar dem när klockan ringer. 05.10 låter galet tidigt. Då måste du gå och lägga dig väldigt tidigt oxå?

    Mia: Tack Mia!!;)) Ja, det konstiga är att jag inte alltid tar mig ut. Det är ju så galet skönt när man väl står i duschen efteråt. Kram!!

    SvaraRadera
  4. Nja, kl 22 brukar jag krypa ner :-) sen får jag 40min tågsova på morgonen, haha

    SvaraRadera