onsdag 8 juni 2011

Ränderna som aldrig går ur

Min klädstil kan sammanfattas med ett ord. Förutseende om man ska vara lite elak. Klassiska om jag får säga det själv. Kavajer i regnbågens alla färger, klassiskt skurna byxor och kjolar, jeans,  söta eller klassiska  klänningar, blusar och skjortor i alla färger och former. Nu på sommaren tycker jag om att bryta av min i övrigt rena garderob som går i mest svart, marinblått, beige, vitt och olika pudriga färger med starka färger såsom cerise och orange. Det mönster som upptar stor plats hos mig är randigt. Klassiskt och fräscht och alltid rätt. Denna lilla jacka fick följa med mig hem idag. Ska invigas i morgon med antingen en svart chiffong kjol eller svarta smala ankelbyxor. Perfekt för en dag fylld av möte och ett skönt avbrott mot alla kavajer som jag nästan alltid har på jobbet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar