måndag 13 juni 2011

När ingen annan ser

Även om jag inte vill erkänna det så är jag nog ganska mycket av en vanemänniska. Nästan varje dag äter jag sallad till middag hemma. Om jag ska vara riktigt kreativ så blir det omelett typ. Det är vardagsmat för mig. En av mina favoritsallader efter räksallad är tonfisksallad. Alltså burktonfisk. I vatten, inte olja. Inte så classy kanske.  Med massvis av oliver som är en av mina stora laster. Till det dricker jag massvis av vatten som är en annan av mina laster. Får nog i mig 3-4 liter om dagen.  Vad äter du när ingen annan ser?

Sallad med tonfisk, ägg, nektariner, oliver och massa grönsaker.

Visst är denna vattenflaska fin? Har varit någon fransk (tror jag) lemonade i. Dock köpte jag den endast för flaskans skull.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar