torsdag 30 juni 2011

Destination Smögen

Att packa tillhör inte en av de egenskaper som jag skulle klassa som mina bästa. Snarare bland de sämsta faktiskt. Helgen ska tillbringa på en kompis lantställe i Smögen med goda vänner. Väder prognosen säger att jag ska ha med något annat än shorts och linne. Än så länge har jag packat för en hel vecka. Shorts, chinos, sköna skor, koftor och tröjor. En hel del randigt som sig bör på västkusten men även denna tröja som jag hittade på Zara idag får följa med. Köpte även en orange A-linje formad topp med fina detaljer men orange är inte en färg som blir fin att fota i relativt dunkel belysning såg jag idag.

Nu dags för bokläsning, te och skön musik. Veckans bok är Abraham Verghese - Skära för sten som jag började på i natt när jag låg sömnlös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar