torsdag 21 april 2011

Malmös bästa sushi

Bästa sushin är ett ämne som går att diskutera i all oändlighet. Dock har jag en solklar favorit i Malmö. Eller faktiskt den bästa sushin jag ätit inom Sveriges gränser faktiskt. Dessvärre är det inget ställe man sitter och äter på för om man ska sitta och äta så får jag nog säga att Saiko, koi eller N3 i västra hamnen ligger oxå bra till i den kategorin. Men ska du bara ha den bästa sushin så är valet solklart. Chillout slår alla andra med hästlängder. Givetvis ska du inte beställa en färdig meny utan bara de dem att göra sin bästa sushi. Jag lovar, du kommer inte att bli besviken.

Detta var delar av den mat jag hämtade igår när jag hade syrran på besök. Även sjögrässallad och bönor intogs. Anledningen till att sushin fick bo kvar på sina plastfat var att jag inte ville förstöra den fina uppläggningen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar